Přeskočit na hlavní obsah
  Zdravím všechny ,kteří si udělali čas si trošku počíst moje myšlenkové pochody.
Mé víkendy jsou ted trošku jiné, než do ted byly. Můžu po 15 letech vytáhnout nožičky z mého rodnného městečka. Je to čerstvá novinka, takže radši ještě zaklepu na zoubky.
Každopádně účel toho proč vám to vlastně píšu je ten, že jsem ted pár víkendů nebyla zavřená v pokoji. Což je pro mě sakra super příležitost nebýt v té trvalé úzkosti a smutku.

 První víkend jsem byla strašně nadšená a ani  jsem se nestihla do úterý probudit z  toho hezkého prožitku. Ale zase jsem se zklamala. Nedošlo mi , že ty stavy jsou vlastně 24/7 a jeden víkend nenahradí celý týden.
Od malinka nás rodiče vedou ke sportu, herectví , zpěvu či tanci. Musím uznat , že každý rodič se vyblbne na svém prvorozeném trošku jinak. Ale vedou nás určitým cílem. Někteří u toho vydrží klidně až do dospělosti , druzí se v tom třeba ani nenajdou . A pak je tu pár lidí ,kteří prostě nemohou. A já jsem jedna z nich. Nechci si stěžovat, ale spíš se vám svěřit ,že ten volný čas zas tak super není.
Máte až moc šancí přemýšlet úplně nad vším, až si sami uděláte v hlavě bordel. Ani netušíte jaký bordel tam mám já.  Projíždíte si sociální sítě, kde vám nonstop vnucují rádoby dokonalost a vy přestáváte na sebe koukat zdravě.

 Trávíte veškerý čas se sluchátky v uších a stejně to končí tím, že vám tam po chvíli hrají ty smutný písničky, který ve vás nevyvolávají super pocit. Jediný co vám zbývá, je si maximálně popovídat s někým přes messenger, ale tam tich lidí taky moc není ,protože
oni narozdíl od vás ten koníček mají.

Dostanete se do fáze znudění a podráždění a kopete svou drzostí akorát kolem sebe. A takhle vypadá můj stereotypní den potom co se dostanu domů. Často se mě lidi nechápavě ptají co mě tak moc žere a posoudila jsem ,že se ptají právě ti co přes ten den mají co dělat. Každopádně jsem strašně štastná , že aspoň ty 2 dny v týdnu netrávím v pokoji a můžu se bavit jako pubeták s přátely. Věřte mi, že kdybych měla být pro co štastná, dám tomu celé srdce .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tenhle článek bych chtěla věnovat lidem,který opravdu miluju. Nemyslím tím partnerskou lásku,ale tu přátelskou a nebo rodinnou. Když už jsme u toho slova MILOVAT .. co si pod tím představíte vy? Lidi jdoucí po městě a držící se za ruce? Protože tohle je jedna malá mušle v moři zabírající pojem tohodle slova. Já totiž můžu z celého srdce říct,že miluju hudbu,tanec a taky tu skvělou atmosféru fanoušků na fotbale. Vánoční ozdoby, pomerančový čaj, bílou čokoládu a moje PŘÁTELÉ. Nemyslím tím ty, se kterými občas zajdu ven, pokecám a možná u nich i přespím. Ale ty co mě vyslechnou a já cítím,že mi rozumí. Mohla bych se přeci svěřit i 6leté holčičce ,ale v duši budu furt plná tich puberťáckých starostí. Jsem ten typ člověka ,který  musí mít u kamaráda  aspon 80% chápavost. Možná proto miluju právě ty co jsou na tom vlastně podobně. Lidičky moje, kolikrát bych za vás dala i ruku do ohně. Achjo,tohle je tak stereotypní věta. Že přestala mít i význam . Přála bych všem mít kolem sebe lidi
Zas a znova. Čas mi hrozně moc utíká. Víc než bych sama chtěla. Nestíhám všechno co chci. Nesoustředím se na věci co mě baví nebo naplňují . Vlastně nedělám nic. Ráno se probudím, jdu do školy a zase můžu jít ze školy domů. Tam mě čekají každodenní povinnosti a občas stihnu jít i ven. Pokud teda mám náladu. Ale to hlavní jsem ztratila. Ztratila jsem ten můj jediný koníček co jsem za svých  15 let měla.  Čím jsem starší, tím víc mi dochází jaký následky to vlastně mělo. A nebudou to jenom ty fyzický. Ta radost z dobré smeče. Skvělýho podání nebo bloku. To prostě už necítím. A tak moc mi to chybí.  Hlavně teda ta kolektivní radost. Kdy jsme na sebe byli všichni hrdý navzájem. Vlastně mi to zaplňilo celej můj volnej čas a ikdyž jsem si občas  stěžovala jak nemůžu s přátely ven , opravdu jsem do poslední chvíle nevěděla jak moc to mám ráda . A ted lituju toho,že jsem někdy měla tu drzost přemýšlet vůbec o tom ,že mě to nebaví ,nebo tak něco.                   Říkejte si co chcete. Kli
Po dnešní zkušenosti v Německu, mi příjde,že bych se tu angličtinu a němčinu opravdu měla naučit . Dokud nemluvíte vy ,je to všechno v pohodě,ale jak příjde řada na vás... to je teprve peklo. V tu chvíli vím,co nastane a žádná smyslu plná věta ze mě určitě nevypadne . Takže, pokud jste na tom špatně jako já doporučuju vám se to fakt učit. Protože když s někým pak mluvíte uprostřed obchodního centra a modlíte se, aby jste nikomu neodkejvali nějakou klientskou spolupráci či smlouvu k tarifu, není ůplně gut.   Ale co si budeme,radši budu vypadat jako totální blbec u kasy nebo v kabince, než abych si neodnesla domů taštičku totálních volovin. Ale třeba dojdu k úspěchu a v budoucnu  z Primarku pojedu už bez toho ,abych se tam bále jet znovu s pocitem,že tam narazím na stejnou pokladní . Protože má němčina obsahuje spíš gesta . A aby nebyli tolik náročný nejradši kejvu hlavou od shora dolů. Jo a abych nezapomněla . Taky ráda děkuju . Ano, danke mi prostě jde